منوی سایت
به واحد درب های اتوماتیک GU شعبه ایران خوش آمدید:

پس از گذشت بیش از 100 سال پر از افتخار در صنعت آلمان و جهان، امروزه کمپانی GU بزرگترین تولید کننده درب های اتوماتیک و پیشرو در زمینه طراحی و تولید درب و پنجره و سیستم مدیریت ساختمان در دنیا به حساب می آید.
شما در GU نه تنها انتخاب های منحصربه فردی از محصولات سخت افزاری درب اتوماتیک دارا هستید بلکه GU مناسب ترین برند برای دستیابی به بالاترین استانداردهای روز آلمان و جهان می باشد. (استاندارد CE )
گروه Gretsch Unitas دارای گواهینامه از موسسه Germantest  و گواهینامه کیفیت (Rosenheiu ITT ) می باشد همچنین این موفقیت ها با دستیابی به استاندارد  ( EN 1-14351 )تکمیل گردید.
از فوریه سال 2010 فقط محصولاتی که دارای علامت CE هستند مجاز به فعالیت در زمینه درب های اتوماتیک در اروپا می باشند از این رو GU با  داشتن گواهینامه ها و استانداردهای  گوناگون پیشگام در داشتن علامت CE می باشد.


معرفی   Gretsch­-Unitas Group

گروه Gretsch-Unitas متشکل از 50 کارخانه و دفاتر فروش در 35 کشور جهان می باشد.
گروه Gretsch-Unitas با سه برند پیشرو و بین المللی مشهور با نام های:


         سخت افزارهای ساختمان
    قفل و سیستم های حفاظت ساختمان
   سخت افزارهای معماری
بروزترین تولیدات و تکنولوژی های روز دنیا را ارائه می نماید.
 
گروه GRETSCH UNITAS در بخش های فناوری و طراحی درب های اتوماتیک و سیستم های مدیریت ساختمان تولید و توزیع بیش از 30.000 قطعه را ( که همگی آنها به راحتی و زیبایی تمام با یکدیگر ترکیب شده اند) ارائه می دهد.
همچنین با بیش از 3700   کارمند و بیش از 100 سال سابقه و تجربه نه تنها به دنبال توسعه محصولات ، اجرای پروژه های عظیم توسط نمایندگان بین المللی خود است بلکه همراه مهندسین طراح و خلاق و برنامه ریزان و تولیدکنندگان خود همواره به دنبال ترکیب معماری های خلاقانه با فن آوری های نوآورانه است.
از این رو در دنیای امروز GRETSCH UNITAS را پیشگام در علم معماری ساختمان و دربهای اتوماتیک می دانند.


تاریخچه GU

این گروه در سال 1907 توسط Viktor Gretsch تاسیس و  در حال حاضر (سال2016)  مدیریت جهانی مجموعه بر عهده دو برادر با نامهای Julius and Michael von Resch است.
در سال 1907 آقای Viktor Gretsch با نبوغ بسیار زیاد خود پنجره هایی با سیستم کششی را اختراع و در همان سال به تولید انبوه رساند او 3 سال بعد آقای  johan maus (که یک تاجر واشراف زاده سرمایه دار  بود ) را به عنوان شریک و مدیر عامل GRETSCH UNITAS انتخاب کرد و پس از ایشان فرزندان او با نام های julus,Hans ، GRETSCH UNITAS را به یک شرکت بین المللی و یک برند پرآوازه جهانی تبدیل کردند. امروزه گروه GRETSCH UNITAS توسط نسل سوم خانواده Gretsch با نام های جولیوس و مایکل فون رهبری می شود.
از سال 1927 تا سال 1934  Gresch Unitas با ثبت بیش از 120 اختراع و شبکه توزیع در سراسر اروپا به کار خود معروفیتی چشمگیر خارج از مرزهای آلمان داد سپس مرکزیت خود را از اشتوتکارت به دیزینگن تغییر داد سپس در اواسط دهه 70 با هدف تبدیل شدن به یک برند پرقدرت جهانی با خرید برند Ferco (تولید کننده  فرانسوی سخت افزارهای معماری) و بعد از آن با دستیابی به کمپانی BKS (برند آلمانی پیشتاز در عرصه قفل) و ایجاد یک شبکه ارائه خدمات یکپارچه موفق به ایجاد یک گروه قدرتمند با محصولات بی نظیر و صاحب تکنولوژی در بخش درب و پنجره اتوماتیک و دستی و سیستم مدیریت ساختمان شد.


عکسهای زیر تاریخ مصور کمپانی GU  می باشد:
 
تاریخچه GU (از چپ به راست )
Hansy Maus, Johann Maus,Viktor Gretsch­
محل اصلی GU در اشتوتکارت فوئوباخ کارگاه پنجره های کششی ابداع شده
توسط Viktor Gretsch 
نقطه عطف کمپانی GU اختراع اولین درب
کشویی دستی دنیا
کاتالوگ محصولات GU سال 1930 کارگاه رنگ GU در سال 1910 میلادی
کارگاه تولید کلید 1910 میلادی  واحد پرس  سال 1910 میلادی تاریخچه محصولات

منبع :برگرفته از وبسایت رسمی گروه GRETSCH UNITAS
WWW.G-U.COM